L’ÈXIT del JOC DEL CALAMAR o una simple ESTRATÈGIA DE NETFLIX? | LES CLAUS DE L’ÈXIT

El joc del calamar va necessitar tan sols dues setmanes per convertir-se en el més vist de la història del gegant de l’streaming, Netflix.
I si us dic que no ha estat casualitat i que tot forma part d’una estratègia de la companyia per generar-nos addicció cap a la sèrie?

🔴SEGUEIX-ME A LES XARXES PER ESTAR SEMPRE AL DIA AMB LES ESTRENES, PLATAFORMES I TOT EL RELACIONAT AMB LES PEL·LÍCULES I SÈRIES!

INSTAGRAM: (https://www.instagram.com/policules12/)
TWITTER: (https://twitter.com/policules12)

#ElJocdelCalamar #SquidGame #Netflix #BeingWatching #Neuromàrqueting #Cliffhanger #Manipulació #Estratègia #Algoritme #Úsdedades #Èxit #Rècord #Sèrie #FibraCat #FibraCatTV #EstatCrític #EstatCritic #Català #Contingutcatalà #Contingutencatalà #Youtubecat #Youtubecatalà #Youtubeencatalà #Youtubencatalà #Crítica #Novetat #CríticaCatalà #Review #ReviewCatalà #ReviewCat #cinema #plataformes #opinió #contingutcatalà #llenguacatalana #youtubecatalà #Recomanació #Recomanacio #Crítica #Calamar #JocCalamar

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.