Les #audiènciesTV de febrer | Audiències | AA #01

Aquest febrer TV3 ha estat la cadena de televisió líder a Catalunya amb un 16,2% de quota de pantalla, pujant un 1,6% respecte el mes anterior. Els 5 programes més vistos a Catalunya han estat, per ordre, el Barça/Madrid del 6 de febrer, el ‘Telenotícies Vespre’, el ‘Polònia’, el ‘Telenotícies Cap de Setmana Vespre’ i el Madrid/Barça de dimecres 27 de febrer.
A Espanya la cadena líder ha estat Telecinco amb un 14,6% de cuota de pantalla, amb una pujada del 0,3% respecte el mes anterior. Els 5 programes més vistos a tot l’Estat han sigut també els dos clàssics de la Copa del Rei, dos partits més de Copa i la gala dels Premis Goya.
Aquest últim més també hem conegut els balanços econòmics del 2018 d’Atresmedia i de Mediaset: el benefici del grup d’Antena 3 s’ha reduït en un 37,9%, i el del grup de Telecinco ha augmentat en un 1,4%.

📲 Busca “Olidoliva” a la teva plataforma de podcast preferida.

📣 Subscriu-te al canal: http://bit.ly/SubToOlidoliva
🐦 Twitter: https://twitter.com/OlidolivaMedia
🗣 Facebook: https://www.facebook.com/OlidolivaMedia
📷 Instagram: https://www.instagram.com/olidolivamedia
🖥 Web: https://www.olidolivamedia.com/

☕️ Convida’ns a un cafè virtual: https://ko-fi.com/olidoliva

📩 Contacte: hola@olidolivamedia.com

ℹ️ Olidoliva és el lloc de trobada dels apassionats dels mitjans i la cultura que es consumeixen a Catalunya. Informació, entrevistes, opinió i humor sobre els continguts que més t’agraden.

#ActualitatAmanida #Olidoliva #AudiènciesCat

Articles relacionats

Fer comentari

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.