Com pot l’equip directiu promoure el treball per projectes en el centre educatiu? – Elena Ferro
Entrevista a Elena Ferro, directora de l’Institut Martí Pous (Barcelona), realitzada a Barcelona el 12 de desembre de 2019, en el marc de l’acte “Aprenent per projectes: estratègies i programes que funcionen”.
https://www.fbofill.cat/agenda/aprenent-projectes-estrategies-i-programes-que-funcionen
D’acord amb Elena Ferro, per aconseguir que el treball per projectes formi part del projecte educatiu del centre és necessari, des de les direccions, proporcionar espais i temps als equips docents, per compartir, reflexionar i treball conjunt (aprenentatge entre iguals).
L’acte va ser organitzat per Ivàlua i la Fundació Jaume Bofill com a part del projecte “Què funciona en educació”, una aposta per aportar evidència científica al debat sobre la política i la pràctica educativa, connectant el rigor analític amb els reptes educatius plantejats al nostre país.
https://www.fbofill.cat/projectes/que-funciona-en-educacio-evidencies-la-millora-educativa
#EduEvidències