Com motivem l’aprenentatge de la lectura?: taula rodona

Taula rodona “Com motivem l’aprenentatge de la lectura” a càrrec de Jordi Jubany, mestre, antropòleg i assessor TIC, Glòria Durban, mestre i responsable de la biblioteca de l’Escola Tècnica Professional del Clot, i Mònica Badia, mestra i formadora d’Immersió i de l’aprenentatges inicial de la lectura del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics del Departament d’Ensenyament. Taula moderada per Pere Mayans, cap del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics del Departament d’Ensenyament. (III Trobada pedagógica “Lectura i Èxit Educatiu” celebrada al CaixaForum Barcelona el dissabte 22 de novembre de 2014) .

Més informació http://www.fbofill.cat/, http://www.lectura.cat/ http://www.lectura.cat/noticies/obertes-les-inscripcions-de-la-iii-trobada-pedagogica-lectura-i-exit-educatiu #lecxit.

Més de 300 persones van participar-hi per tractar de respondre les preguntes següents:
– Què hem aconseguit durant aquests 3 anys del programa LECXIT?
– Quins aprenentatges poden ser útils per altres iniciatives?
– Què opinen els protagonistes del programa?
– Quines potencialitats ofereix el 2.0 per la lectura?
– Tenim experiències valuoses aplicables a l’aula?
– Com aconseguir desenvolupar competències informacionals?
– Com apropar la literatura infantil a les famílies?
– Com generar oportunitats d’experimentació lligades a les lletres i les imatges?

Related Posts