👇👇Saps 🤔quines transformacions es fan en aquest mosaic?
👇👇Mira la DESCRIPCIÓ!👇👇 👉👉Subscriu-te al canal rel=”nofollow”>https://tuit.cat/I887N 👈👈
Aquesta és la Rajola R0148: “Les estrelles tartèsiques” de l’arxiu de Ramunas Tejerauskas que he aprofitat com a excusa per a treballar l’animació de mosaics.
Adjunt trobareu la informació i applets fets amb GeoGebra en aquest enllaç:
https://www.geogebra.org/m/gy66wsbg
Peça de forma quadrangular decorada amb motius geomètrics formada per quadrats de color blau grisós sobre fons blanc. En cadascun dels vèrtex hi ha una estrella tartèssica (de 8 puntes i formada per 2 quadrats girats entre ells 45º).
Aquest és el Tweet que he utilitzat com a excusa:
https://twitter.com/Tejerauskas/status/1618989370278834176?s=20&t=Uwyx-I9rIsNWQ8WcjkAH4w
Espero que aquests vídeos us sigui útil i si vols que en faci més subscriu-te, anima molt.
O si ja estàs subscrit recorda que si t’ha agradat aquest vídeo pots fer-m’ho saber amb un m’agrada i si vols rebre notificacions dels nous vídeos pots prémer la campaneta.
I si creus que hi ha alguna errada o vols suggerir alguna millora, t’agrairia que m’ho facis saber deixant un comentari al peu del vídeo o a les xarxes.
✳️SEGUEIX-ME A LES XARXES✳️
📏Tweeter: @Josep_DT_IDC https://twitter.com/Josep_DT_IDC
📐Instagram: @josepi_dt https://www.instagram.com/josepi_dt/
✏️Geogebra: josepi https://www.geogebra.org/u/josepi
Ens veiem pel canal.
Josep Iglesias
Leave a Reply