⚪️ Dragon’s Lair (Steam) 1983

L’any 1983, una gràfica com la de Dragon’s Lair era més que un somni fet realitat: era el futur que apareixia per sorpresa, molt abans del que tocava. A més de lluir de manera espectacular, conceptualment també era molt avançat, doncs ens demostrava que els videojocs podien construir-se al voltant d’estètiques diferents i que no tot havien de ser imatges pixelades.
En el cas que ens ocupa, la influència del món de l’animació era evident. Ens atrevim, però, a dir que Dragon’s Lair també va ser precursor del boom de la il·lustració i de les seves infinites estètiques aplicades als videojocs, una de les revolucions que ha viscut la indústria aquests últims anys, especialment de la mà dels estudis independents.
La qüestió és escatir si Daragon’s Lair és alguna cosa més que una cara bonica. Vet aquí la gran diferència amb el món audiovisual: els videojocs s’han de poder jugar, no només mirar.
A 15′ DE JOC, juguem els primers 15 minuts de videojocs de tots els sistemes i èpoques.
Esperem els vostres comentaris! Podeu seguir-nos per…
Twitter: @15dejoc
Facebook: www.facebook.com/15dejoc/
Instagram: www.instagram.com/15dejoc/
i amb l’etiqueta #15dejoc.
Subscriviu-vos! 😉
També ens trobareu a https://ludica.cat/
#DragonsLair #Steam

Articles relacionats

Fer comentari

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.